torstai 16. lokakuuta 2008

Tervetuloa!

Tervetuloa mukaan Potteristien puikkopiiriin, projektiin joka pyörii pääasiassa Vuotavan Noidankattilan puolella, mutta johon muutkin potteristit ovat tervetulleita mukaan. Tämä blogi on tarkoitettu eräänlaiseksi arkistoksi ja valmiiden töiden näyttelypaikaksi. Tänne voit lähettää kuvia valmiista töistäsi, vinkata hyvistä Potter-aiheisista ohjeista, kertoa kokemuksia Potter-neulomisesta/virkkaamisesta/muusta askartelusta... ja jos muutakin tulee mieleen, niin jaa ihmeessä ajatuksesi.

Miten tänne pääsee mukaan?
Yksinkertaista. Jätä vain tähän viestiin kommenttina sähköpostiosoitteesi, niin kutsun sinut mukaan. Tarvitset käyttäjätilin Bloggeriin/Gmailiin.

Tervetuloa mukaan, ja ei muuta kuin esittelemään töitä... :)

12 kommenttia:

Hebi kirjoitti...

Mä löysin tänne!

Katriina kirjoitti...

Minä myös:D (Vuotislaisena siis olen Cameron;)

Linnea kirjoitti...

Tervetuloa Hassu ja Cameron!

Hassu, et ole vieä hyväksynyt kutsua tänne blogiin, et pääse kirjoittamaan uusia postauksia ennen kuin teet sen.

Hebi kirjoitti...

Onnistuinks mä liittyyn x) Oon vähä tunari tän kanssa vielä :D

Chidora kirjoitti...

Vuotiksen Surku ilmoittautuu olemassa olostaan täällä :3

Aili kirjoitti...

Minäkin tulisin tännekin mukaan:D

Aili kirjoitti...

ja siis s-postini on a.apina(a)hotmail.com

Anonyymi kirjoitti...

Tässä minun sähköpostini: luihu_-_nen@hotmail.com

Unknown kirjoitti...

Minä kans!

Linnea kirjoitti...

Lady: unohdit jättää spostiossun.

Unknown kirjoitti...

Jaaha, sitä säätää kun ei ossoo. Ladyelisabet ät gmail.com siis.

Tuazophia kirjoitti...

Hihhei! En olekaan aikoihin oikeasti ottanut osaa Potteristien puikkopiiriin, mutta ehkä silti pääsen jäseneksi, olenhan sentään väsännyt tuon sieppilogon... ;) tuazophia ät ampiaistehdas piste net